მთავარი
ჩვენს შესახებ
ისტორია
გუნდი
მხარდაჭერა
ახალი ამბები
სიახლეები
სტატიები
განცხადებები
მედია
ფოტო გალერეა
ვიდეო გალერეა
კონტაქტი
გაფართოებული ძიება
კატეგორიები
ჟურნალისტური მოკვლევა
სტატია
რეპორტაჟი
ანალიზი
ფოტო რეპორტაჟი
ექსკლუზივი
ინტერვიუ
უცხოური მედია საქართველოს შესახებ
რედაქტორის აზრი
პოზიცია
მკითხველის აზრი
ბლოგი
თემები
ბავშვები
ქალები
მართლმსაჯულება
ლტოლვილები / დევნილები
უმცირესობები
მედია
ჯარი
ჯანდაცვა
კორუფცია
არჩევნები
განათლება
პატიმრები
რელიგია
სხვა
გაფართოებული ძიება
Eng
ბლოგი
აირჩიეთ წელი
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
2007
2006
2005
2004
2003
აირჩიეთ თვე
იანვარი
თებერვალი
მარტი
აპრილი
მაისი
ივნისი
ივლისი
აგვისტო
სექტემბერი
ოქტომბერი
ნოემბერი
დეკემბერი
ფარული რეკლამის ნიშნები მუსიკალურ კლიპებში
26 ოქტომბერი, 2012
საპარლამენტო არჩევნების გაშუქების მედიამონიტორინგმა, რომელსაც ადამიანის უფლებათა ცენტრი ახორციელებს, გამოავლინა ფარული რეკლამის ნიშნების შემცველი მუსიკალური კლიპები და გაურკვეველი სტატუსის მქონე რეკლამები, რომლებიც სხვადასხვა ტელეარხებზე არჩევნებამდე გადიოდა. ასეთ კლიპებს და რეკლამებს მიეკუთვნებოდა: „რაჭა ჩემი სიყვარული“, „ანაკლია გულითადად გელით“, „თავისუფლების დაუმარცხებელი ენერგია“, რეკლამა ქუთაისის აეროპორტში ფრენების დაწყების შესახებ და სიმღერა სოფო ნიჟარაძის შესრულებით - when we danced (როცა ჩვენ ვცეკვავდით).
2012 წლის პოლიტიკური რეკლამები ტელევიზიებში
9 ოქტომბერი, 2012
სატელევიზიო პოლიტიკური რეკლამები ამომრჩევლისთვის საარჩევნო პროგრამის გაცნობის ერთ-ერთი ეფექტური საშუალებაა. რაც უფრო გასაგები და დამაჯერებელია საარჩევნო სუბიექტის დაპირება, მით უფრო მეტია მისი გამარჯვების შანსი. თუმცა, ამავე დროს, საარჩევნო დაპირება რეალისტური და მოსახლეობის ძირითად საჭიროებებს მორგებული უნდა იყოს.