22:19, Thursday, 14.11.2019
YouTube
Twitter
Facebook
RSS
ქართული English

პორტალი ადამიანის უფლებების შესახებ

Go
გაფართოებული ძიება

პროტესტის ნიშნად პედაგოგმა რუსული ენის სწავლებაზე უარი თქვა

19.09.2008
ქ. გურჯაანის #2 საჯარო სკოლის მასწავლებელმა ზინა ლუაშვილმა პროტესტის ნიშნად მოსწავლეებისთვის რუსული ენის სწავლებაზე უარი თქვა. შესაბამისი განცხადებით მან სკოლის დირექციას გუშინ მიმართა.

"მე რუსულ ენას სიყვარულით ვასწავლიდი, მაგრამ ის, რაც აგვისტოში მშობლიურ მიწაზე ვნახე, სიყვარული სიძულვილმა შეცვალა. არ შემიძლია ქართველ ბავშვებს მტრის ენა ვასწავლო", - აღნიშნულია განცხადებაში.

ზინა ლუაშვილი გურჯაანის სკოლაში რუსულ ენას 30 წელზე მეტია ასწავლის. მას წარმატებული პედაგოგიური მოღვაწეობისათვის არაერთი ჯილდო და მადლობა აქვს მიღებული. ზინა ლუაშვილი ქ. გურჯაანში, ნონეშვილის ქუჩაზე მდებარე საცხოვრებელ სახლში მარტო, სოციალურად გაჭირვებულ მდგომარეობაში ცხოვრობს. როგორც ჩვენთვის გახდა ცნობილი, პედაგოგს ბანკიდან სესხიც აქვს გამოტანილი. მიუხედავად იმისა, რომ რუსული ენის სწავლებაზე უარის თქმით, პედაგოგი შემოსავლის გარეშე დარჩა, ზინა ლუაშვილის განცხადებით, ამ ფაქტორს გადაწყვეტილების მიღებისას ხელი არ შეუშლია.

გელა მთივლიშვილი, კახეთი

Print Send to Friend Send to Facebook Tweet This
დატოვეთ თქვენი კომენტარი
თქვენი სახელი:
თქვენი კომენტარი:

ქართულად
დამცავი კოდი: Code
სხვა სიახლეები
გამოკითხვა
არიან თუ არა ამჟამად საქართველოში პოლიტიკური პატიმრები?
დიახ არა არ ვიცი

ბლოგი

გორაშვილი vs ნაჭყებია
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის იურიდიული ფაკულტეტის ლექტორმა, გიორგი გორაშვილმა ამავე ფაკულტეტის სტუდენტს ბუბა ნაჭყებიას ფეისბუქის დახურულ ჯგუფში გინების გამო უჩივლა.
ვრცლად...
სიკვდილით სავსე ქალაქი
უგზო-უკვლოდ დაკარგულები - „არ დამივიწყო!“
არქივი
  

       

რედაქტორის აზრი

ხელისუფლებისგან მივიწყებული ვეტერანები
ყოველწლიურად მცირდება მეორე მსოფლიო ომის მონაწილეთა რაოდენობა. მათ შესახებ კი საზოგადოება მხოლოდ 9 მაისს იღებს ინფორმაციას, როდესაც ომის ვეტერანები, ტრადიციულად, გამარჯვების პარკში იკრიბებიან
ვრცლად...
უიმედოთა სოფელი
რა დაემართა სამართლიანობის აღდგენის ოცნებას
არქივი
თემები
კატეგორიები

Copyright © 2004 - 2019 HRIDC