16:31, Saturday, 06.02.2016
YouTube
Twitter
Facebook
RSS
ქართული English

პორტალი ადამიანის უფლებების შესახებ

Go
გაფართოებული ძიება

სტრასბურგში ტელეკომპანია „იმედის“ ყოფილი ჟურნალისტების სარჩელი გაიგზავნება

09.03.2010
არასამთავრობო ორგანიზაცია „ადამიანის უფლებათა პრიორიტეტი“ ევროპის ადამიანის უფლებათა დაცვის სასამართლოში მორიგ სარჩელს  აგზავნის. როგორც „მედიანიუსს“ ორგანიზაციის ხელმძღვანელმა, ლია მუხაშავრიამ განუცხადა, საქმე  ეხება 2007 წლის 7 ნოემბერს ტელეკომპანია „იმედის“ ყოფილი ჟურნალისტების ფუნდამენტური უფლებების დარღვევას, რა დროსაც სპეცრაზმმა ჟურნალისტური კორპუსის დევნა განახორციელა. 

სტრასბურგისთვის მომზადებული სარჩელი ამჟამად 12 ჟურნალისტის მონაწილეობით შედგა, მათ შორისაა:  თეა სიჭინავა, დიანა ტრაპაიძე, ჯონი კალანდაძე, გიორგი ახვლედიანი, ირაკლი მოსეშვილი, თენგიზ მეზურნიშვილი, ნინო საყვარელიძე, გიორგი რუხაძე, ანა გოჩაშვილი, ნათია მიქიაშვილი, ლევან ვეფხვაძე და მაგდალინა ანიკაშვილი. მოსარჩელე მხარე სტრასბურგში საქართველოს პროკურატურის არაეფექტურ გამოძიებას და ევროკონვენციის გარანტირებული  უფლებების დარღვევას ასაჩივრებს.

ლია მუხაშავრიას განცხადებით, 2007 წლის 7 ნოემბერს, ტელეკომპანია „იმედის“ ყოფილი ჟურნალისტების შემთხვევაში დაირღვა მათი  სიცოცხლის უფლება, წამებისა და არაადამიანური მოპყრობის აკრძალვის უფლება, პირადი ცხოვრებისა და საქმიანობის უფლება და ინფორმაციის თავისუფლების უფლება.

„ყველა გარემოება მიუთითებს, რომ ჟურნალისტებზე განხორციელდა მიზანმიმართული ზეწოლა სწორედ ჟურნალისტური - პროფესიული ნიშნით. ჩვენ კი არ გვინდა, რომ ამ  კლიენტების საქმე  უბრალოდ მოვიგოთ, გვსურს, მათი  ნამდვილად დარღვეული უფლებები აღდგეს. მართალია, „იმედში“ სპეცრაზმის  შესვლის საქმეზე  გამოძიება დაწყებულია, მაგრამ დღემდე არავინ დაუკითხავთ და არც ეს გამოძიება დასრულებულა“, - განაცხადა მუხაშავრიამ.

შეგახსენებთ, რომ 2007 წლის ნოემბერში „იმედის“ ჟურნალისტებმა საქართველოს  პროკურატურაში ერთობლივი საჩივარი შეიტანეს, სადაც ტელეკომპანიის 130-მდე თანამშრომელი საქმეზე გამოძიების დაწყებას ითხოვდა. მომჩივანმა მხარემ  ორი შეხსენებითი განაცხადითაც მიმართა პროკურატურას. ტელეკომპანიის  ყოფილი ჟურნალისტების სარჩელი გაეცნო ტელეკომპანიის იმჟამინდელი მეპატრონე ჯოზეფ ქეისაც, თუმცა სარჩელი სტრასბურგში აღარ გადაგზავნილა. ამ  პერიოდში  სახელმწიფომ  მედიაჰოლდინგს, სასამართლოს ჩაურევლად, 3 500 000 ლარი გადაუხადა, რაც დაზიანებული ტექნიკური ზარალის ასანაზღაურებლად გაღებულ თანხა იყო.

„მედიანიუსი“

Print Send to Friend Send to Facebook Tweet This
დატოვეთ თქვენი კომენტარი
თქვენი სახელი:
თქვენი კომენტარი:

ქართულად
დამცავი კოდი: Code
სხვა სიახლეები
გამოკითხვა
გიორგი კვირიკაშვილის პრემიერ-მინისტრად დანიშვნამ რა გავლენა იქონია ადამიანის უფლებების მდგომარეობაზე?
გაუმჯობესდა გაუარესდა არაფერი შეცვლილა მიჭირს პასუხის გაცემა

ბლოგი

მოჩვენებითი მშვიდობა ბალკანეთში
ხანგრძლივი და რთული მოსამზადებელი პერიოდის, წვალების შემდეგ 30 ივლისს სარაევოში ჩავფრინდით. ცუდი მეტეოპირობების გამო, დაფრენის დროს განცდილი დიდი შიშის მიუხედავად, თვითმფრინავის ილუმინატორიდან სარაევოს
ვრცლად...
მშიერი კომისიის წევრები და გაბრაზებული თავმჯდომარეები ბათუმში
ბეჭედი ნაკვეთურის გარეშე და ორსახელიანი ამომრჩეველი გურიაში
არქივი
  

       

რედაქტორის აზრი

უიმედოთა სოფელი
სამკურნალო წყლის - „ძუღურის“ შესახებ პირველად რამდენიმე დღის წინ შევიტყვე. ინფორმაციის მოძიების შემდეგ გავიგეთ, რომ „ძუღურის წყალი“ ქუთაისში ჯაჭვის ხიდთან იყიდებოდა. იქიდან დაიწყო
ვრცლად...
რა დაემართა სამართლიანობის აღდგენის ოცნებას
პატიმართა მასობრივი პროტესტის მიზეზები
არქივი
თემები
კატეგორიები

Copyright © 2004 - 2016 HRIDC