კატეგორიები
ჟურნალისტური მოკვლევა
სტატია
რეპორტაჟი
ანალიზი
ფოტო რეპორტაჟი
ექსკლუზივი
ინტერვიუ
უცხოური მედია საქართველოს შესახებ
რედაქტორის აზრი
პოზიცია
მკითხველის აზრი
ბლოგი
თემები
ბავშვები
ქალები
მართლმსაჯულება
ლტოლვილები / დევნილები
უმცირესობები
მედია
ჯარი
ჯანდაცვა
კორუფცია
არჩევნები
განათლება
პატიმრები
რელიგია
სხვა

პროტესტში გადაზრდილი სარეკლამო კამპანია

13 მარტი, 2012

„ფრთხილად! ავტომობილის სარკესთან ქალია!“ - სადაზღვევო კომპანია „ჯიპიაი ჰოლდინგის“ ამ სახელწოდების სარვამარტო აქციას პროტესტი მოჰყვა. აქციის სარეკლამო ბანერი მომხმარებლების ნაწილმა სექსისტურად მიიჩნია. ბანერი მომხმარებელს ავტომობილის დაზღვევას სთავაზობს. ფოტოზე გამოსახულია ქალი, რომელსაც პომადა „გაედღაბნა“.

დისკუსია ჯერ კომპანიის ოფიციალურ ფეისბუქ გვერდზე დაიწყო, შემდეგ კი სოციალურ ქსელში საპროტესტო ფოტოებიც გავრცელდა.

ერთ-ერთ ფოტოზე მამაკაცის ხელი ჩანს, რომელიც პომადას უსვამს ქალს. ქალს ცალი თვალი ჩალურჯებული აქვს. ფოტოს აქვს წარწერა - „ჯიპიაი ჰოლდინგი - თქვენ საიმედო ხელში ხართ!“

„დამშვიდდი, პომადა უკვე წავისვი“, „სა-8-მარტო საჩუქარი მანდილოსნებს! დაითხ(ვ)არეთ თვალები ჯიპიაი ჰოლდინგთან ერთად!“, „ისწავლეთ მარკეტინგი ჯიპიაი ჰოლდინგთან ერთად!“ - ეს და მსგავსი წარწერები აქვს სხვა ფოტოებს.

news.ge

ახალი ამბები